جدیدترین فیلم و سریال

محل تبلیغ شما محل تبلیغ شما

ژورنال کن - : Maps to the Stars (Cronenberg) و مصاحبه با Panos Koutras (Xenia) -

ا
ژورنال کن - : Maps to the Stars (Cronenberg) و مصاحبه با Panos Koutras (Xenia) -

ژورنال کن - : Maps to the Stars (Cronenberg) و مصاحبه با Panos Koutras (Xenia) -
عکس روز

همانطور که در این عکس می توانید تصور کنید ، هیکل ران پرلمن در زندگی واقعی بسیار کمتر چشمگیر است.

نقل قول روز

فیلم روز

نقشه به ستارگان توسط دیوید کروننبرگ

شاید اخیراً فراموش شده باشد ، اما دیوید کروننبرگ همچنان در خارج از هالیوود باقی مانده است. به معنای واقعی کلمه: او در کانادا زندگی و کار می کند. علاوه بر این ، Maps to the Stars در بیشتر قسمتها در تورنتو فیلمبرداری شد ، و چند صحنه اضافی در مونترال و لس آنجلس ، برای قسمتهای خارجی ، زیرا ما باید چیزها را تغییر دهیم. این فیلم 8 سال در پروژه ، با حکایت ها و موقعیت هایی زندگی می کند که توسط بروس واگنر ، فیلمنامه نویس زندگی می کند ، در ابتدا به عنوان طنزی خنده دار و بسیار وحشیانه از رسانه کوچک هالیوود ارائه می شود. جهانی در خلأ ، در حال خفقان ، جایی که روان رنجوری ها ، خودشیفتگی ها و رذایل به وجود می آید ، جایی که بشریت در انتهای طناب خود لنگ می زند. همه به آنجا می روند ، از بازیگر پیر در حال ناامیدی برای بازی در یک نقش (جولیان مور ، درخشان) گرفته تا ستاره نوجوانی مانند جاستین بیبر ، یک احمق کوچک 13 ساله که در حال بازپروری است. در مورد سینما ، که توسط بسیاری از بازسازی های بی فایده ، سیستم ستاره ای و خویشاوندی خسته شده است ، این خود وضعیت بدی دارد.
خوب ، به میل خود جیر جیر است (حتی جالب ترین فیلم کروننبرگ است) ، اما چه؟ خوشبختانه Maps to the Stars فقط یک بازی ذبح به سبک آلتمن نیست. اگر این فیلم لحظه ای این برداشت را ایجاد می کند ، به این دلیل است که مانند یک معما ساخته شده است ، مجموعه ای از ویکت ها که در آن یک گالری کامل از شخصیت ها در اولین پیوندهای مرموز به هم می رسند. با شروع جمع شدن پازل و روشن شدن پیوندها ، Maps to the Stars قدرت غیرمنتظره ای به خود می گیرد و شدت آن را افزایش می دهد. در حقیقت ، کروننبرگ فیلم بسیار خوبی از ارواح و ارواح می سازد. ظواهر ، تخیلات ، تصاویر ذهنی: فیلم در یک فضای غیر واقعی که به طور فزاینده ای خواب آور است غسل می دهد. عجیب و غریب هرچه قوی تر از تصویر باشد ، از جنبه بالینی صاف ، سرد و حتی کاملاً صریح برخوردار است (قطعاً ، کانادایی از HD راضی است). سرکوب شده عروسک های جدا از هم را که به عنوان شخصیت عمل می کنند برمی گرداند و تکان می دهد - که گاهی اوقات کمی انسانیت پیدا می کند. بازی کشتن تمام شد. درام واقعی می تواند آغاز شود. ماکسیم ورنر
مصاحبه روز

Panos Koutras ، مدیر Xénia (دو هفته کارگردان)


© توزیع هرم

ما به او یک فیلم فرقه ای و دیوانه وار مدیون هستیم: حمله موساکای غول پیکر. پانوس کوتراس ، نماد یونانی سینمای "کوئیر" در کن حضور دارد تا زنیا ، ادیسه عجیب و غریب دو برادر آلبانیایی را در جستجوی پدرشان ، بین دستیابی به موفقیت های رویایی ، موسیقی پاپ پرطرفدار و تعداد زیادی از فاشیست ها ارائه دهد. یک فیلم زیبا و رنگارنگ. فرصت خوبی برای سنجش با مدیر در مورد برخی از مشکلات یونانی است. مصاحبه با رافائل کلیرفوند.

به نظر می رسد زنیا برای تولید زحمتی بود ... وقتی فیلمنامه را نوشتم ، خیلی به بودجه فکر نمی کردم ، اما بعد از آن فهمیدم که این فیلم کاملاً گران قیمت است. در این فاصله ، بحران فرا رسید و با خودم گفتم: لعنت غیرممکن است. خوشبختانه بلژیک و فرانسه (دو شرکت تولید کننده ، یادداشت سردبیر) به کمک ما آمدند و ما توانستیم Arte ، CNC و غیره را داشته باشیم. بودجه را کامل نکرده بودیم اما من نمی خواستم تیراندازی را به تعویق بیندازم زیرا این دو پسر سریع رشد می کردند. و هاپ ، در اواسط شلیک ، کانال اصلی تلویزیون عمومی ، ERT ، که یکی از سرمایه گذاران اصلی ما است ، برچیده شد. این "آخرین ضربه" بود. ما تقریباً فیلمبرداری را متوقف کردیم ، فکر می کردیم ظرف دو تا سه ماه مشکل حل می شود اما هرگز حل نشد. یک کانال تلویزیونی دیگر در حال راه اندازی است و اوراق قرضه ERT را می گیرد ، من تصور می کنم ما پول خواهیم داشت ... اما همه اینها را می توان گفت که جهنم بود ... ناب.

برای مدت طولانی بودجه های کمک به سینمای یونان توسط آنجلوپولوس تا حدودی آدم خوار بود ، آیا این برای شما مشکلی بود؟ نه ، این کمی طبیعی بود زیرا او قدی بین المللی داشت ، فیلم های بسیار گران قیمتی می ساخت ، با بازیگران بین المللی ... ما باید سرمایه گذاری می کردیم. و این فقط این نبود ، بلکه آنجلوپولوس و پشت سر نیستی وجود داشت. افراد زیادی سعی در تقلید از او داشتند. به مدت ده سال ، ما نسل جدیدی داشته ایم اما این بحران نبود که باعث آن شد ، مدتها قبل بود. آنها زبان دیگری پیدا کردند.

یورگوس لانتیموس (کارگردان فیلم های Canine و Alps) در ایرلند با کولین فارل مشغول فیلمبرداری است ، آیا شما نمی خواهید همین کار را انجام دهید؟ نه در حال حاضر. من مدتها در فرانسه زندگی کردم اما موضوع کافی قوی پیدا نکردم. مثل راهبان است ، شما به تماس احتیاج دارید! (می خندد) در آنجا ، من می خواستم در مورد این نسل از فرزندان مهاجران بدون تابعیت به دلیل حقوق خون ، عشق برادرانه صحبت کنم ....

"اوضاع یک شبه تغییر نمی کند ، مردم یک روز بیدار نشده اند

ژورنال کن - : Maps to the Stars (Cronenberg) و مصاحبه با Panos Koutras (Xenia) -
عکس روز

همانطور که در این عکس می توانید تصور کنید ، هیکل ران پرلمن در زندگی واقعی بسیار کمتر چشمگیر است.

نقل قول روز

فیلم روز

نقشه به ستارگان توسط دیوید کروننبرگ

شاید اخیراً فراموش شده باشد ، اما دیوید کروننبرگ همچنان در خارج از هالیوود باقی مانده است. به معنای واقعی کلمه: او در کانادا زندگی و کار می کند. علاوه بر این ، Maps to the Stars در بیشتر قسمتها در تورنتو فیلمبرداری شد ، و چند صحنه اضافی در مونترال و لس آنجلس ، برای قسمتهای خارجی ، زیرا ما باید چیزها را تغییر دهیم. این فیلم 8 سال در پروژه ، با حکایت ها و موقعیت هایی زندگی می کند که توسط بروس واگنر ، فیلمنامه نویس زندگی می کند ، در ابتدا به عنوان طنزی خنده دار و بسیار وحشیانه از رسانه کوچک هالیوود ارائه می شود. جهانی در خلأ ، در حال خفقان ، جایی که روان رنجوری ها ، خودشیفتگی ها و رذایل به وجود می آید ، جایی که بشریت در انتهای طناب خود لنگ می زند. همه به آنجا می روند ، از بازیگر پیر در حال ناامیدی برای بازی در یک نقش (جولیان مور ، درخشان) گرفته تا ستاره نوجوانی مانند جاستین بیبر ، یک احمق کوچک 13 ساله که در حال بازپروری است. در مورد سینما ، که توسط بسیاری از بازسازی های بی فایده ، سیستم ستاره ای و خویشاوندی خسته شده است ، این خود وضعیت بدی دارد.
خوب ، به میل خود جیر جیر است (حتی جالب ترین فیلم کروننبرگ است) ، اما چه؟ خوشبختانه Maps to the Stars فقط یک بازی ذبح به سبک آلتمن نیست. اگر این فیلم لحظه ای این برداشت را ایجاد می کند ، به این دلیل است که مانند یک معما ساخته شده است ، مجموعه ای از ویکت ها که در آن یک گالری کامل از شخصیت ها در اولین پیوندهای مرموز به هم می رسند. با شروع جمع شدن پازل و روشن شدن پیوندها ، Maps to the Stars قدرت غیرمنتظره ای به خود می گیرد و شدت آن را افزایش می دهد. در حقیقت ، کروننبرگ فیلم بسیار خوبی از ارواح و ارواح می سازد. ظواهر ، تخیلات ، تصاویر ذهنی: فیلم در یک فضای غیر واقعی که به طور فزاینده ای خواب آور است غسل می دهد. عجیب و غریب هرچه قوی تر از تصویر باشد ، از جنبه بالینی صاف ، سرد و حتی کاملاً صریح برخوردار است (قطعاً ، کانادایی از HD راضی است). سرکوب شده عروسک های جدا از هم را که به عنوان شخصیت عمل می کنند برمی گرداند و تکان می دهد - که گاهی اوقات کمی انسانیت پیدا می کند. بازی کشتن تمام شد. درام واقعی می تواند آغاز شود. ماکسیم ورنر
مصاحبه روز

Panos Koutras ، مدیر Xénia (دو هفته کارگردان)


© توزیع هرم

ما به او یک فیلم فرقه ای و دیوانه وار مدیون هستیم: حمله موساکای غول پیکر. پانوس کوتراس ، نماد یونانی سینمای "کوئیر" در کن حضور دارد تا زنیا ، ادیسه عجیب و غریب دو برادر آلبانیایی را در جستجوی پدرشان ، بین دستیابی به موفقیت های رویایی ، موسیقی پاپ پرطرفدار و تعداد زیادی از فاشیست ها ارائه دهد. یک فیلم زیبا و رنگارنگ. فرصت خوبی برای سنجش با مدیر در مورد برخی از مشکلات یونانی است. مصاحبه با رافائل کلیرفوند.

به نظر می رسد زنیا برای تولید زحمتی بود ... وقتی فیلمنامه را نوشتم ، خیلی به بودجه فکر نمی کردم ، اما بعد از آن فهمیدم که این فیلم کاملاً گران قیمت است. در این فاصله ، بحران فرا رسید و با خودم گفتم: لعنت غیرممکن است. خوشبختانه بلژیک و فرانسه (دو شرکت تولید کننده ، یادداشت سردبیر) به کمک ما آمدند و ما توانستیم Arte ، CNC و غیره را داشته باشیم. بودجه را کامل نکرده بودیم اما من نمی خواستم تیراندازی را به تعویق بیندازم زیرا این دو پسر سریع رشد می کردند. و هاپ ، در اواسط شلیک ، کانال اصلی تلویزیون عمومی ، ERT ، که یکی از سرمایه گذاران اصلی ما است ، برچیده شد. این "آخرین ضربه" بود. ما تقریباً فیلمبرداری را متوقف کردیم ، فکر می کردیم ظرف دو تا سه ماه مشکل حل می شود اما هرگز حل نشد. یک کانال تلویزیونی دیگر در حال راه اندازی است و اوراق قرضه ERT را می گیرد ، من تصور می کنم ما پول خواهیم داشت ... اما همه اینها را می توان گفت که جهنم بود ... ناب.

برای مدت طولانی بودجه های کمک به سینمای یونان توسط آنجلوپولوس تا حدودی آدم خوار بود ، آیا این برای شما مشکلی بود؟ نه ، این کمی طبیعی بود زیرا او قدی بین المللی داشت ، فیلم های بسیار گران قیمتی می ساخت ، با بازیگران بین المللی ... ما باید سرمایه گذاری می کردیم. و این فقط این نبود ، بلکه آنجلوپولوس و پشت سر نیستی وجود داشت. افراد زیادی سعی در تقلید از او داشتند. به مدت ده سال ، ما نسل جدیدی داشته ایم اما این بحران نبود که باعث آن شد ، مدتها قبل بود. آنها زبان دیگری پیدا کردند.

یورگوس لانتیموس (کارگردان فیلم های Canine و Alps) در ایرلند با کولین فارل مشغول فیلمبرداری است ، آیا شما نمی خواهید همین کار را انجام دهید؟ نه در حال حاضر. من مدتها در فرانسه زندگی کردم اما موضوع کافی قوی پیدا نکردم. مثل راهبان است ، شما به تماس احتیاج دارید! (می خندد) در آنجا ، من می خواستم در مورد این نسل از فرزندان مهاجران بدون تابعیت به دلیل حقوق خون ، عشق برادرانه صحبت کنم ....

"اوضاع یک شبه تغییر نمی کند ، مردم یک روز بیدار نشده اند



تعداد بازديد : 315
تاریخ انتشار: جمعه 16 آبان 1399 ساعت: 18:40

بخش نظرات این مطلب


ليست صفحات

تعداد صفحات : -1

دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما
تمامی حقوق سایت و قالب برای((جدیدترین فیلم و سریال)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: نوین بلاگ