- ژورنال کن 07: دو روز ، یک شب (داردن) و ویرجیل ورنیه -
- ژورنال کن 07: دو روز ، یک شب (داردن) و ویرجیل ورنیه -
عکس روز
رابرت پتینسون بدیهی است که در مراسم اکران The Rover (دیوید میچود) طرفداران خود را بسیار تحت تأثیر قرار داده است ...
نقل قول روز
پاسکال فران ، شهید آرت هاوس ، دوباره ضربه زد. او برای فروش فیلم خود به قیمت 7 میلیون یورو (مردم پرنده) ، در مقابل تماشاگران اپراتورهای سینما ، تقریباً با چشمان گریان اظهار داشت:
"ما به تو احتیاج داریم."
فیلم روز
دو روز ، یک شب از برادران داردن
© کریستین پلنوس
مهمتر از همه ، عنوان گمراه کننده آن را که شایسته یک کمدی عاشقانه است ، راهنمایی نکنید: Deux jours، une nuit فیلمی در مورد راه رفتن یک زن است. این بیش از هر چیز فیلمی است که از آن بیرون آمده ایم ، در عین حال ، تمایل به صحبت در مورد آن ، تجزیه و تحلیل ، اشتراک گذاری. که یک دستاورد است. سفر این زن به روشی تقریباً انتزاعی ، تحلیلی ، سرد و غیر واقعی ، یک مورد کوچک وجدان ، یک مورد کتاب درسی را توصیف می کند. رئیس شرکت او به کارمندان حق انتخاب داد: برای نجات شغل ساندرا (ماریون کوتیار) ، بقیه همکارانش باید 1000 یورو پاداش بدهند. ساندرا آخر هفته را قبل از رای گیری خانه به خانه می گذراند ، زیرا نسخه فعلی زن قطار سه بار سوت می زند ، سعی می کند دیگران را درک کند که برای اینکه یک امتیاز دریافت کنند ، باید همه چیز را از دست بدهد.
هر بار بازدید یک بخش از زندگی و یک گزارش اخلاقی سریع دیالکتیکی را به نمایش می گذارد. ما در تصفیه شده ترین ، ساده ترین و واضح ترین نسخه رنوآر هستیم "هرکسی دلایل خود را دارد". و با این حال هر یک از این صحنه ها خشونت فجیع و طاقت فرسایی دارند. طاقت فرسا مخصوصاً برای ساندرا ، که تازه از مرخصی افسردگی برگشته بود. کوتیار ، بسیار ساده است: او نقش زندگی خود را بازی می کند. او آنقدر قدرتمند است که به نوعی سایر بازیگران را خرد می کند و به تابلوهای زنده تبدیل می شود. و مهمتر از همه ، او مسئول تعادل دشوار فیلم است ، که می تواند اخلاقی ، احساسی و سیاسی را با سیالتی خاص برای یک هیجان انگیز بزرگ پیوند دهد.
فرناندو گانزو
مصاحبه روز
ویرجیل ورنیه و بازیگرانش: آنا نبوراک و فیلیپین استیندل برای Mercuriales (انتخاب ACID)
پس از اورلئان سال گذشته ، ویرجیل ورنیه دوباره در کن ، در ACID (انتخاب موازی) با Mercuriales ، یک داستان جذاب و جذاب و پر از شخصیت ها و رمز و رازها ، به کن بازگشت. در مصاحبه با "خیالات" ، در جمع دو بازیگر جوان او: آنا نبوراک و فیلیپین استیندل. مصاحبه با رافائل کلیرفوند.
ویرژیل ، اگر مجبور بودید فیلمی را در کن فیلمبرداری کنید ، چه می تواند باشد؟ چیزی که عالی است پشت صحنه نیست ، بلکه طرف بازنده است ، مثل اینکه یک بار برای من اتفاق افتاده است. من برای همراهی یک فیلم آمده بودم ، همه جا به همه مهمانی ها دعوت شده بودیم و یک سال بعد برگشتم ، وقتم را در پیاده رو گذراندم ، با مردم تماس گرفتم تا مرا به مهمانی ها برسانم ، در مکان هایی خوابیدم آهسته ، حتی بعضی اوقات در خیابان. خوب است که چنین کاری انجام شود: تیمی که برای ارائه یک فیلم آمده بود از لذت حضور در آنجا به کن برمی گردد و این وحشت است. آنها احساس می کنند کمتر از هیچ چیز ، کمتر از گه. این جشنواره مانند هالیوود است: یا شما ولگرد هستید یا در کانون توجه هستید.
و شما ، آیا علاقه مند به تحویل هستید؟ آنا نبوراک: خوب ، بله ، چیزی کمی هیپی که می دانید ، با یک ون و گلهای رنگ شده روی آن ، به رنگ صورتی ... (می خندد)
اگر شما مجبور باشید فیلمی درباره ماجرای اشتراوس و کان بسازید ، چه زاویه ای می گیرید؟ من فیلم فرارا را ندیده ام اما این تصور را دارم که یک شهود خوب وجود دارد: چیزی کمی اسطوره ای ، مخلوطی از گارگانتوا ، نوعی بسیار حریص و سیری ناپذیر. من می توانستم او را به هیولایی تبدیل کنم که در انتها منفجر شود ، او اینقدر غذا خورد. مثل زمان کودکی و قرار دادن سیگار در دهان وزغ ها تا منفجر شود.
اگر بخواهید نقش زنان DSK را بازی کنید چه می کنید؟ آنا نبوراک: این در حال حاضر چشم انداز زنان است که من به اشتراک نمی گذارم ، خنده دار است اما در عین حال ناراحت کننده است. آنها با آن سرگرم می شوند و نه تنها قربانیان زندگی DSK در همه جا وجود دارد ...
"این جشنواره مانند هالیوود است: یا ولگرد هستید یا در کانون توجه هستید. "
فیلم ویرجیل ورنیه بدون بازیگر ، بدون انسان چگونه خواهد بود؟ من دوست دارم از گربه کوچه ای فیلم بگیرم ، در حالی که دوربین هنوز در سطح پیاده رو است. گربه ای که پاتوق می کند ، و با گربه های دیگر دعوا می کند ... داستان های خیابانی در یک بدبختی تا حدی چسبناک ، در حومه قدیمی پاریس ، با بخار دود شلیک شده است ...
بهترین عنوان فیلمی که تاکنون گرفته اید چیست؟ آنا نبوراک: ویرجیل بازگشت! (می خندد)
ویرجیل ورنیه: من خشک می شوم ... در واقع ، من عناوین فیلم هایم را با حسادت محافظت می کنم. من لیستی با عناوین ذهن آزار دهنده تهیه کردم و آنها را برای انتشار ذخیره کردم ، این محفوظ است. وقتی به خانه می رسم ، دو فیلم کوتاه می سازم: یکی به نام Vega e
- ژورنال کن 07: دو روز ، یک شب (داردن) و ویرجیل ورنیه -
عکس روز
رابرت پتینسون بدیهی است که در مراسم اکران The Rover (دیوید میچود) طرفداران خود را بسیار تحت تأثیر قرار داده است ...
نقل قول روز
پاسکال فران ، شهید آرت هاوس ، دوباره ضربه زد. او برای فروش فیلم خود به قیمت 7 میلیون یورو (مردم پرنده) ، در مقابل تماشاگران اپراتورهای سینما ، تقریباً با چشمان گریان اظهار داشت:
"ما به تو احتیاج داریم."
فیلم روز
دو روز ، یک شب از برادران داردن
© کریستین پلنوس
مهمتر از همه ، عنوان گمراه کننده آن را که شایسته یک کمدی عاشقانه است ، راهنمایی نکنید: Deux jours، une nuit فیلمی در مورد راه رفتن یک زن است. این بیش از هر چیز فیلمی است که از آن بیرون آمده ایم ، در عین حال ، تمایل به صحبت در مورد آن ، تجزیه و تحلیل ، اشتراک گذاری. که یک دستاورد است. سفر این زن به روشی تقریباً انتزاعی ، تحلیلی ، سرد و غیر واقعی ، یک مورد کوچک وجدان ، یک مورد کتاب درسی را توصیف می کند. رئیس شرکت او به کارمندان حق انتخاب داد: برای نجات شغل ساندرا (ماریون کوتیار) ، بقیه همکارانش باید 1000 یورو پاداش بدهند. ساندرا آخر هفته را قبل از رای گیری خانه به خانه می گذراند ، زیرا نسخه فعلی زن قطار سه بار سوت می زند ، سعی می کند دیگران را درک کند که برای اینکه یک امتیاز دریافت کنند ، باید همه چیز را از دست بدهد.
هر بار بازدید یک بخش از زندگی و یک گزارش اخلاقی سریع دیالکتیکی را به نمایش می گذارد. ما در تصفیه شده ترین ، ساده ترین و واضح ترین نسخه رنوآر هستیم "هرکسی دلایل خود را دارد". و با این حال هر یک از این صحنه ها خشونت فجیع و طاقت فرسایی دارند. طاقت فرسا مخصوصاً برای ساندرا ، که تازه از مرخصی افسردگی برگشته بود. کوتیار ، بسیار ساده است: او نقش زندگی خود را بازی می کند. او آنقدر قدرتمند است که به نوعی سایر بازیگران را خرد می کند و به تابلوهای زنده تبدیل می شود. و مهمتر از همه ، او مسئول تعادل دشوار فیلم است ، که می تواند اخلاقی ، احساسی و سیاسی را با سیالتی خاص برای یک هیجان انگیز بزرگ پیوند دهد.
فرناندو گانزو
مصاحبه روز
ویرجیل ورنیه و بازیگرانش: آنا نبوراک و فیلیپین استیندل برای Mercuriales (انتخاب ACID)
پس از اورلئان سال گذشته ، ویرجیل ورنیه دوباره در کن ، در ACID (انتخاب موازی) با Mercuriales ، یک داستان جذاب و جذاب و پر از شخصیت ها و رمز و رازها ، به کن بازگشت. در مصاحبه با "خیالات" ، در جمع دو بازیگر جوان او: آنا نبوراک و فیلیپین استیندل. مصاحبه با رافائل کلیرفوند.
ویرژیل ، اگر مجبور بودید فیلمی را در کن فیلمبرداری کنید ، چه می تواند باشد؟ چیزی که عالی است پشت صحنه نیست ، بلکه طرف بازنده است ، مثل اینکه یک بار برای من اتفاق افتاده است. من برای همراهی یک فیلم آمده بودم ، همه جا به همه مهمانی ها دعوت شده بودیم و یک سال بعد برگشتم ، وقتم را در پیاده رو گذراندم ، با مردم تماس گرفتم تا مرا به مهمانی ها برسانم ، در مکان هایی خوابیدم آهسته ، حتی بعضی اوقات در خیابان. خوب است که چنین کاری انجام شود: تیمی که برای ارائه یک فیلم آمده بود از لذت حضور در آنجا به کن برمی گردد و این وحشت است. آنها احساس می کنند کمتر از هیچ چیز ، کمتر از گه. این جشنواره مانند هالیوود است: یا شما ولگرد هستید یا در کانون توجه هستید.
و شما ، آیا علاقه مند به تحویل هستید؟ آنا نبوراک: خوب ، بله ، چیزی کمی هیپی که می دانید ، با یک ون و گلهای رنگ شده روی آن ، به رنگ صورتی ... (می خندد)
اگر شما مجبور باشید فیلمی درباره ماجرای اشتراوس و کان بسازید ، چه زاویه ای می گیرید؟ من فیلم فرارا را ندیده ام اما این تصور را دارم که یک شهود خوب وجود دارد: چیزی کمی اسطوره ای ، مخلوطی از گارگانتوا ، نوعی بسیار حریص و سیری ناپذیر. من می توانستم او را به هیولایی تبدیل کنم که در انتها منفجر شود ، او اینقدر غذا خورد. مثل زمان کودکی و قرار دادن سیگار در دهان وزغ ها تا منفجر شود.
اگر بخواهید نقش زنان DSK را بازی کنید چه می کنید؟ آنا نبوراک: این در حال حاضر چشم انداز زنان است که من به اشتراک نمی گذارم ، خنده دار است اما در عین حال ناراحت کننده است. آنها با آن سرگرم می شوند و نه تنها قربانیان زندگی DSK در همه جا وجود دارد ...
"این جشنواره مانند هالیوود است: یا ولگرد هستید یا در کانون توجه هستید. "
فیلم ویرجیل ورنیه بدون بازیگر ، بدون انسان چگونه خواهد بود؟ من دوست دارم از گربه کوچه ای فیلم بگیرم ، در حالی که دوربین هنوز در سطح پیاده رو است. گربه ای که پاتوق می کند ، و با گربه های دیگر دعوا می کند ... داستان های خیابانی در یک بدبختی تا حدی چسبناک ، در حومه قدیمی پاریس ، با بخار دود شلیک شده است ...
بهترین عنوان فیلمی که تاکنون گرفته اید چیست؟ آنا نبوراک: ویرجیل بازگشت! (می خندد)
ویرجیل ورنیه: من خشک می شوم ... در واقع ، من عناوین فیلم هایم را با حسادت محافظت می کنم. من لیستی با عناوین ذهن آزار دهنده تهیه کردم و آنها را برای انتشار ذخیره کردم ، این محفوظ است. وقتی به خانه می رسم ، دو فیلم کوتاه می سازم: یکی به نام Vega e
تعداد بازديد : 509
تاریخ انتشار: جمعه 16 آبان 1399 ساعت: 18:39